Majtan ♥

"Men när du känner vinden, den mjuka ljumma vinden om sommaren, den som blåser över stigarna i skogen, där jag en gång bar dig på min rygg. Då ska du känna som en hälsning långt ifrån, en sammetsmjuk smekning, som från en varm len mule mot din kind ..."


Den 2:a februari 2011 är en dag jag aldrig kommer att glömma. Idag är det precis 1 år sedan vi lät våran vackra Majtan vandra vidare och trots att det var rätt beslut, har saknaden efter henne inte blivit mindre. Hon gjorde ett sådant stort avtryck och jag tror inte att jag någonsin kommer att träffa en häst igen som hade den speciella dragningskraften som hon hade och jag tror att de flesta som träffat henne kan bekräfta detta.










Kommentarer
Postat av: Dotti

Majtan våran lilla ängel. <3

2012-02-02 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0