Reflektion och tacksamhet

Hästar är både dyrt och tidskrävande, men absolut värt v a r e n d a krona. Jag skulle inte vara lycklig om jag inte får ha dem i mitt liv, men vad förutom pengar och tid möjliggör att jag kan satsa på mitt absolut största intresse?
 
Jo, min sambo, min familj, mina vänner - som ställer upp, hjälper till, stöttar och finns med när det går både bra och dåligt, men framförallt har en stor förståelse för all den tid det faktiskt tar. Utan denna förståelse skulle jag inte kunna lägga ner så mycket tid och energi på hästeriet och definitivt inte med ett gott samvete. Jag tror att alla som har ett tidskrävande intresse förstår vad jag menar.
 
De finns även med i motgångarna, för tro mig, hästlivet är fyllt av båda höga toppar och djupa dalar och då känns det skönt att ha någon där som fångar upp en eller agerar bollplank när det går dåligt.
 
Ibland tror jag att de inte vet hur mycket deras stöd och engagemang betyder för mig, men jag hoppas att de känner min tacksamhet och jag försöker ta varje tillfälle i akt att återgälda det till dem. Ingenting är heller så roligt som när man får dela det med flera.
 
En del av Team Kakan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0