Värmebölja & hästbad

 
Sådärja, då var årets första bad avklarat (...i allafall för min fyrbenta kompis). Jag njuter varje sekund av det här underbara sommarvädret, så därför försöker jag passa på att utnyttja varje minut utomhus. Kvällens plan var därmed att rida iväg och bada; vilket vi också gjorde!
 
Först lite trav och galopp i skogen där husse hängde med som sällskap på cykeln och avslutningsvis lite avsvalkande plask. Kakan njöt i fulla drag och behövde defintivt inte övertalas när det kom till att stega ner i vattnet. På hemvägen bjöd vi husse på en liten ridtur och det klarade han galant, så nu hoppas vi att han vill prova fler gånger.
 
Nu håller jag tummarna för att detta härliga väder ska hålla sig kvar och att det är lika fint när vi åker ner till Enköping och Strömsholmstävlingarna nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0