Inför helgen...

Det är den 18 april idag och regnet bara vräker ner. Hästarna var kloka och hade tagit skydd under taket när jag var ut på eftermiddagen.

Regnet bidrar väl inte med någon energi-boost direkt, men snön försvinner lite fortare och imorgon är det ju fredag.

Toni ska åka på kick-off till Ritsem och jag ska spendera helgen som gräsänka, vilket innebär att jag kommer tillbringa min första natt ensam i vår nya lägenhet. Tur att Sigge finns här och håller mig sällskap och då kan jag skylla alla konstiga ljud på honom.

Förhoppningsvis ska jag även hinna med ett besök till Kalix beroende på hur mycket övertidstimmar det blir.

Det var planerna för den är helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0