It´s all about the hair

Det mesta är nu avcheckat och bokat inför vårt bröllop, men jag har fortfarande inte bestämt mig gällande håruppsättningen och sminkningen. Vem ska göra det och hur ska det se ut?
 
Helst av allt vill jag att min ordinarie frisör ska göra det, men där kostar en håruppsättning 3 500 kr exkl. sminkningen. De är grymt duktiga och fördelen där är att min frisör känner mig och vet vad jag har för stil när det kommer till håret, så då skulle jag vara i trygga händer...men det är ändå en hel del pengar.
 
Jag tänkte ringa runt lite och höra mig för hos olika frisörer innan jag bestämmer mig. Det allra enklaste är också om de även gör sminkningen, så slipper jag åka runt på flera ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0