Borta bra, men hemma bäst!

På morgon har jag äntligen fått vakna upp i min egen säng efter en jobbvecka på bortaplan nere i Sigtuna. Det har varit några riktigt roliga och kreativa dagar som även innefattat en hel del god mat.Tanken på en en helt vanlig matlåda känns inte riktigt lockande efter all den vällagade maten som vi fått äta. Jag tror inte att jag har varit hungrig en endaste gång under tiden. Det bästa av allt har ändå varit att få jobba tillsammans med ett gäng otroligt kompetenta människor där alla pratar samma språk och drar åt samma håll.
 
Det är den här tiden på året som man blir påmind om att vårt land är avlångt för i Sigtuna var det barmark, sol och +15°. Gräsmattorna hade börjat grönska lite smått och flera vårblommor hade kikat fram och med det på näthinnan, så kändes det en aningens jobbigt att mötas av snö och is. Våren når ju oss också till slut om än några veckor senare.
 
Snön och isen glömde jag dock fort när jag fick komma hem till vårt lilla hus och spendera kvällen med mina två favoriter. Nu längtar jag bara över att få åka ut till min lilla häst som Toni så snällt tagit hand om hela veckan. Hur söta är de inte på den här bilden?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0