Kvalitetsstid med La Familia

I helgen har det blivit en massa kvalitetsstid med familjen. Mamma och pappa har varit här fredag - lördag och förutom att kika på bilar och spendera tid med Kakan, så har vi även hunnit med att besöka syrran i Piteå där det bjöds på grillat hos hennes sambos mamma. Dessutom har ju vädret varit helt underbart och det känns nästan för bra för att vara sant, men det är bara passa på att njuta!
 
Om två veckor åker vi söderut mot syrran i Enköping för att än en gång besöka Strömsholmsstävlingarna, så jag hoppas att det blir lika bra väder som sist vi var där. Jag ser verkligen fram emot att åka ner dit och få några extra dagars sammanhängande ledighet.
 
Planen för den här härliga söndagen består av att göra ingenting och bara umgås med min fina fästman (...som för övrigt fortfarande sover efter gårdagens utekväll). Dags att se efter om jag kan väcka liv i honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0