Runkeeper

Motivation, bra musik och Runkeeper har verkligen gjort att jag börjat uppskatta löpningen på ett helt annat sätt.

Lägg då även till att det både är praktiskt och smidigt så blir det lite enklare att motivera sig till att ge sig ut.

Jag har aldrig varit någon träningsmänniskan i den bemärkelsen, så därför är jag glad att jag har hittat något som fungerar. Mitt mål var att inte sätta upp något mål eller krav på att springa si och så många gånger i veckan, utan snarare att ta mig ut när jag kände för det och det har resulterat i cirka 2-3 pass per vecka. Det är inga långa rundor jag springer, men alldeles lagom för mig!

Jag kommer att fortsätta springa så länge jag känner för det, så får vi se hur långt jag tar mig.


Kommentarer
Postat av: Toni

Haha, Runke-Per :D

2012-05-09 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0