Packat & klart!

Nu är allt förberett och packat inför min och Camillas weekend i Oslo hos Minna och Øyvind. Det ska bli så kul att äntligen få hälsa på dem och samtidigt besöka Norge och Oslo.

Vår resa startar kl 11.05 imorgon då vi lyfter från Kallax i riktining mot Arlanda där vi mellanlandar innan vi flyger vidare mot Gardemoen. På ditresan har vi med oss deras lilla söta vovve Nelly som ska flyga med oss som handbagage. Det blir en ny erfarenhet att resa med hund, men hon är ju en van flygresenär så det kommer nog inte att bli några problem.

Det enda orosmolnet just nu är vädret då väderleksrapporterna utlovar regn. Det har dock ändrats från regn hela helgen till att regna endast på lördag, så vi håller tummar och tår för att det ska hinna ändras igen så att det blir sol. De har haft tropisk värme fram tills i söndags, så det är verkligen typiskt att den värmen ska försvinna när vi kommer, men det viktigaste är ändå att vi får träffas.

Nu ska jag dock lägga mig i soffan bredvid min sjukling till sambo för att se säsongsavslutningen av "Californication". Förhoppningsvis kommer jag att kunna uppdatera bloggen med MMS under helgen!


Kommentarer
Postat av: Minna

Längtar <3

2012-05-31 @ 09:47:09
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0