Run, run, run!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att testa det här med löpning. Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med att ge sig ut och springa, men nu har jag både tid, sällskap, Runkeeper och bra väder så jag tycker i allafall att det är värt ett försök.

Jag har inte satt upp någon långsiktig plan, utan tar det lite från vecka till vecka så får vi se hur länge det håller i sig. Det känns som att det är lättare att lyckas då och jag försöker att inte ha för höga krav på mig själv, så jag hoppas att det lyckas!


Kommentarer
Postat av: Minna

Va duktig di e !!! Massa bra musik så går det hundra gånger lättare. puss

2012-03-29 @ 10:05:13
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0