Ljusa vår...eller vinterkvällar?

Det är så härligt med ljusa vårkvällar (...fast jag kan väl inte påstå att det känns som vår efter dagens snöstorm). Enda fördelen med dagens snöande var att det blev något bättre underlag när det kommer till ridning ute. Jag åkte ut lite senare till stallet eftersom Toni slutade sent, men då fick jag sällskap av två andra i stallet där Balance står vilket var trevligt! Vi började med att skritta igång pållarna ute i skogen där vi skymtade några rådjur och därefter avslutade vi på ridbanan. Balance verkade också nöjd med lite bättre underlag och frustade flera gånger och jag blev svettig eftersom jag red med alldeles för mycket kläder.

Det känns skönt att vara på banan igen efter förkylningen, även om jag har lite hosta och nästäppa kvar. Nu är det dock dags för sängen. Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0