Strandruset & kvällsbestyr

Då var Strandruset avklarat! Jag har varken rusat eller sprungit, men väl promenerat i rask takt och det var riktigt skönt. Kan väl inte påstå att jag är något "löparmaterial", fastän jag gärna önskat att jag vore det. Jag föredrar friskt promenadtempo istället, men en vacker dag kanske jag också upptäcker tjusningen i löpningen.

Början på veckan har varit relativt trist och grå med en dålig energinivå. Brukar ofta känna mig lite tröttare den här perioden, men jag förstår inte riktigt varför? Det borde ju vara tvärtom, eftersom att det snart är sommar och solen är tillbaka. Fast man är ju alltid som tröttast just innan man får semester, så jag antar att det är det som är orsaken.

Promenaden ikväll var dock en riktigt energiboost, så nu är veckostädningen avklarad och då kan jag "ta helg" med gott samvete! Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och man sover ju nästan som bäst när det är renbäddat med krispiga sängkläder, haha. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Dotti

Hahaha, krispiga sängkläder. =)

2011-05-20 @ 08:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0