Gårdagens födelsedagsfirande

Nu har fika-koman lagt sig en aning. Världens bästa Toni fyllde nämligen 25 år igår, vilket innebar kalas med en massa fika och tårta. Jag älskar kalas, för då får man fika hur mycket man vill och man kan välja bland en massa sorter. Jag har även bakat lite extra, så nu är frysen fylld inför kommande strandbesök och utflykter!

Dagen till ära fick han även en bukett med blommor av mig, vilket inte hör till vanligheterna och då tyckte jag att det var ett perfekt tillfälle att köra lite ombytta roller. Det blev dock inget rosa putt-i-nutt, utan jag valde istället att komponera ihop en som gick i lime och vitt.

Nu räknar jag dock timmarna till semestern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0