Helgen:

Dagarna går så ruskigt fort så man knappt hinner med. Helgen var över i ett andetag och nu är jag inne på min 4:e (!) jobbvecka efter semestern. Helgens varma väder gjorde att det kändes som sommar igen, vilket var riktigt skönt efter förra veckans kalla ruskväder. Det var så illa en kväll att jag faktiskt funderade på att ta fram långkalsongerna där ett tag.

Helgen har annars varit innehållsrik med familjemiddag hos mamma och pappa tillsammans med Tonis föräldrar, fotbollsderby, mys och hästar till höger och vänster. Det har blivit en hel del stalltid den senaste tiden, men jag klagar inte. Det är en livsstil jag inte skulle vilja vara utan!



Majtan och Ann-sofie
sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0