Finn 3 fel

Min dag började så fel som det bara går. Det hela började när jag kl 7.35 upptäckte att jag skulle börja jobba kl 7.30, fast jag trodde att det var kl 8.00. Jag ville verkligen inte gå miste om ett tidigt pass (eftersom att vi inte har dessa så ofta), så jag satsade på att hinna till jobbet innan kl 7.45 och klara mig på flex-kvarten. Klädde på mig snabbt som tusan och sprang ner till cykeln, cyklade 20 m och vad händer? Kedjan på cykeln hoppar av...

...hade inte tid att vända så det fick bli powerwalk resten av vägen. I ett gupp tappade jag både cykelkorg och matlåda, men som tur var så lossnade inte locket annars hade jag haft min lunch utspridd på marken. Jag powerwalkade vidare och hann fram till jobbet just i tid för att stämpla in kl 7.45 och jag upptäckte nu att jag skrivit klockslag 5 ggr i detta blogginlägg. Det är allstå dåligt att stressa, för allt går tydligen fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0