Valborgsmässoafton

Trots att det har varit Valborgsmässoafton idag, så har jag varken firat eller sett någon majbrasa. Det var nog viktigare när man var liten, men nu för tiden så bryr man sig inte desto mer. Däremot blev det middag med La Familia, för att sedan avsluta kvällen med TV-spel i sällskap av min kära syster. Toni har spenderat merparten av dagen på bortaplan eftersom att de skulle ha lagfest med fotbollen.

Jag har sagt det tidigare och jag måste säga det igen: "Donkey Kong Country Returns" till Wii är svårt! Man dör och svär, dör och svär, dör och svär lite till. Så efter att vi klarat en bana och testat på nästa, valde jag och syster att damma av gitarrerna till "Guitar Hero" i stället och det var riktigt kul! Jag blev faktiskt lite sugen på att beställa hem ett av de nyare spelen för att få spela lite nyare/andra låtar.

Annars är jag nöjd med min första vecka i STEG-tävlingen, trots ett litet bottennapp på torsdagen. Frågan är nu bara om jag kommer att lyckas bibehålla samma nivå, men huvudsaken är att jag når mitt slutmål när tävlingen är över.


Kommentarer
Postat av: Toni

Du är duktig :)

2011-05-01 @ 09:49:54
Postat av: Linnéa

Tack, vad gullig du är :)

2011-05-01 @ 19:54:35
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0