Nyttigt och lärorikt!

Det finns alltid nya saker att lära sig inom hästvärlden och igårkväll fick jag lära mig att rycka av skor under ledning av min kära storasyster. Nyttigt och lärorikt - och definitivt något som alla borde kunna!

 

Jag är ju långtifrån lika snabb som våran hovslagare, eftersom att jag är tvungen att lägga in lite pauser och fundera från vilket håll jag ska hålla verktygen för att komma åt på bästa sätt. Vi tog bara av han bakskorna igår och det tog ca 30 min. Det är fortfarande lite isigt på vissa ställen i hagen, så vi lät framskorna sitta kvar till i helgen. Resten får farbror hovslagare sköta som eventuellt kommer ut under nästa vecka.

 

 

Min kära syster önskar nog att hon var liten igen, så att

hon fick vara påskkärring igen!

(Observera Doris blick på sin matte, haha)


Kommentarer
Postat av: Minna

Hahahah fasen vad snygg du var :D

2011-04-22 @ 12:40:59
Postat av: Anonym

fina djur :)



tävling i bloggen! http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/liten-tavling.html#comment

2011-04-22 @ 13:44:16
Postat av: Dotti

Hahahaha!!!!

2011-04-22 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0