6th of april

Ja, undrar om denna vår ska regna bort? Ikväll var hästarna blöta, täckena var blöta och vi var blöta. Vi hade planerat att rida en sväng runt byn, men valde att ställa in p.g.a. det trista vädret och strömavbrottet som gjorde att det var kolsvart i stallet.

I övrigt är det ju ingen vanlig onsdag idag, för det är nämligen min kära systers födelsedag. Vi ska fira henne med tårta på söndag, men sin present fick hon idag och hennes reaktion var dagens bästa! Det är kul när personer i ens omgivning blir glada. Presenten var nämligen en flygresa ner till Marie och Dan tillsammans med mig den 1-5 juni, där vi bl a ska hinna med ett besök på Strömsholmstävlingarna för att kika på vackra hästar och duktiga ryttare! Den helgen ser jag verkligen fram emot!




Kommentarer
Postat av: Dotti

Den bästa presenten nåååågonsin!!!! =)

2011-04-07 @ 15:41:18
Postat av: Linnéa

Haha, jag märkte det :)

2011-04-07 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0