Update

Hmm, lite dålig uppdatering under den senaste veckan? I allafall...

Handläggarfesten i Stockholm var en trevlig och kul upplevelse med middag och mingel på restaurangen FOOD. Det var även första gången som jag sov ensam på ett hotellrum. Absolut inget konstigt med det, men jag har en väldigt vild fantasi och det blir ju inte bättre efter att ha sett filmen "1408". Därmed var det rätt så pirrigt när jag skulle släcka lampan, men jag knep ihop ögonen och somnade. Vaknade upp relativt pigg dagen efter och då stod det shopping på schemat! Vi hade sökt flex några timmar den dagen, vilket innebar att vi kunde stanna lite längre för att hinna med en runda kring stan. Frida mötte också upp oss och gjorde oss sällskap, vilket var det roligaste under dagen! Dagens bästa investering var I.d's startbox med smink och borstar - jag är helfrälst!

Resten av veckan har förflutit på i vanlig takt med jobb och stall. Sen har jag även fortsatt att plåga mina kära arbetskompisar med ljuv julmusik. Nu längtar jag verkligen efter att få julpynta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0