Walk, walk, walk...

Jag har haft en bra STEG-helg i helgen. Jag rivstartade helgen med en långpromenad i Camillas sällskap. Tack var den så kom jag med i 20 000-klubben fast det krävdes några varv här hemma innan jag somnade. Stegräknaren visade nämligen på 19 767 steg när jag kom hem så det var bara att stega på lite till för att nå ett av mina mål.

Lördagen blev en typisk mellandag med ca 16 000 steg (ridpasset inräknat). Storasyster drillade oss i skolornas ljuva konst och trots att jag drabbades av kortslutning till en början så klurade vi ut det bra till sist. Jag kanske borde nämna att det krävdes lite...hmm...rytningar och hot från instruktörens sida. Kvällen förflöt på i ett lugnt tempo med middag i Risön och filmkväll hemma med Toni.

Även idag blev det ett godkänt resultat - ca 15 000 steg. Jag har hunnit med två promenader, varav en på dagen och en i kväll när vi var ut och körde med Besse i skogen. Jag promenerade större delen av vägen och det var riktigt härligt ute! Inga älgar i sikte den här gången som tur var.

Kommentarer
Postat av: Notti

Hahaha, hot och rytningar. Men ni var så duktiga! :)

2010-05-09 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0