"Skitkul..."

Jag fick en otrevlig överraskning på jobbet idag. Kilade ner till lunchrummet för att äta lunch och tog en omväg till toaletten. Gick in och fram till toan för att lyfta upp locket, men backade ut eftersom att toastolen var märkt med ett en massa fartränder. Jag har en fobi för fartränder (speciellt på offentliga toaletter eller på jobbet). Jag är inte speciellt känslig när det kommer till bajs, men jag vill inte SE vad andra har gjort eller gör.

Men i allafall så gjorde jag ett nytt försök på nästa toa, men där hade jag ännu mer otur för där hade någon bajsat och lämnat locket och ringen (?) uppe för allas beskådan! Min lunch var ingen höjdare med den bilden fastetsad på näthinnan.

När jag ändå är inne på ämnet med toaletter så finns det några grundregler som är enkla att följa för att göra toalettbesöket till en "trevlig upplevelse" - även för den som kommer efter:

1. Använd toaborsten om du lämnat spår efter dig. Den står oftast på sidan om toalettstolen och är ingen prydnad utan är inköpt för att användas.
2. Lämna aldrig en tom toarulle på toarullshållaren och tro inte att du är snäll om du lämnar en "liten" bit kvar. Är det slut sätt dit en ny!
3. Har du tur så finns det luftförbättringsspray att använda vid dåliga tillfällen, men kom ihåg att inte överdosera!




Kommentarer
Postat av: Notti

Hahahaha..stackars dig!! Samma sak hände mig på skolan, någon hade lämnat ett spår från sitt besök. Fyy farao!!

2010-05-25 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0