En försmak av sommaren?

Vilket toppenväder vi haft idag och de senaste dagarna! Helt underbart härligt och nästan för bra för att vara sant (vilket det i och för sig också är eftersom att vi är i mitten på maj). Har spenderat större delen av dagen hemma hos mamma och pappa där jag hunnit med allt från att rensa jordgubbslandet till att promenera och grilla. Termometern har i skuggan visat på stadiga +23° och ute i solen har det varit ännu varmare än så!

Efter middagen styrde vi kosan mot stallet för att köra en skogstur med Besse. Siv och Brollan var med som sällskap och mamma körde som om hon aldrig gjort något annat. Systeryster åkte med som moraliskt stöd och jag promenerade bakom med Doris som sällskap. När dem satte av i trav så hade jag dock ingen chans att hänga med så då fick jag traska på ensam.

Efter en fullspäckad dag så ska jag nu krypa ner i soffan med Toni och ett glas med iskall cola för att fortsätta se andra säsongen av "Californication".

Kommentarer
Postat av: Notti

Iskall cola.. mums

2010-05-16 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0