Lite kunglig glans...

Det blev inte så mycket springande mellan köket och vardagsrummet igår. Jag gjorde nämligen färdigt smörgåstårtan i racerfart och sen satt jag bänkad framför TV:n i 5-6 h för att inte missa en enda minut av det kunliga bröllopet. Det var väldigt fint och enkelt och det var så bra att hovet lät oss "vanliga svenssons" få ta del av allt från själva bröllopet till festligheterna före och efter! Vi kan alla behöva lite glamour i vår vardag även om det bara är via TV-rutan.

Senare på kvällen begav vi oss mot Hotell Valhall för middag och umgänge med Frida & Co. Jag hade nästan bestämt mig för att skippa Kalixdagarna i år, men ändrade mig sedan efter lite fundering. Det blev en rätt så lugn och tidig kväll för våran del eftersom att vi hoppade över själva utgången, men jag hade ändå en trevlig kväll! Vädret visade sig verkligen inte från sin bästa sida, men som tur var så fick vi sitta inne och äta i stället för ute på terassen i regn och med en massa mygg som sällskap.

Nu ska jag snart börja duka fram till kalasgästerna som dyker upp efter kl 16.00...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0