Sunday!

Söndagmorgon och jag har äntligen fått sova ut. Det är så skönt att få vakna av sig själv, istället för av en ilsket tjutande väckarklocka. Nu har vi i allafall tagit oss igenom årets mörkaste vecka och på onsdag (eller är det tisdag?) så vänder det mot ljusare tider igen. Man känner verkligen av att man fått "i sig" alldeles för lite dagsljus och jag gissar att det är därför som jag har varit så trött under den senaste veckan.

Jag och Mamma hade morgonjouren i stallet igår och efter att vi hade släppt ut hästarna samt fixat alla sysslor, så begav vi oss ut på en liten promenad med Besse. Det är mysigt att vara ute tidigt på morgonen innan alla har vaknat.

Annars har vi planer på att klä julgranen idag. Vi hämtade hem den igår och den står färdigt på plats, så nu är det bara pyntet som saknas, men först blir det en skogspromenad med systeryster och Doris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0