Let there be light


I takt med att höstmörkret krypit sig närmare inpå, så har även jag insett att vi är i stort behov av en kökslampa ovanför köksbordet. Sagt och gjort, för nu har jag äntligen tagit tag i saken och jag har alldeles nyss klickat hem både bordslampa och matchande fönsterlampor. Det var inget svårt val, då det blev en lampa som jag suktat efter en lång tid nu. Dock har jag tvekat lite tidigare då jag har tyckt att den var en aningens för dyr, men efter lite letande på nätet hittade jag denna hemsida med alla kända lampmärken och som hade b e t y d l i g t bättre priser än våra lokala el- och lampaffärer. Ett hett tips om det är någon som är på jakt efter en lampa eller två!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tjusigt tjusigt!

2009-10-19 @ 12:53:12
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0