Can you keep a secret...

Undrar om det är fler än jag som idag har gått runt hemma och trallat "laaaaa voix" idag? Jag har absolut ingen aning om vad hon sjunger, men sjunga det ska jag i allafall. Malena var helt enkelt bäst igår kväll och det är i sådana här sammanhang där det verkligen gäller som de tydligt visas vilka artister som har den mesta rutinen och erfarenheten.

För övrigt var årets final en riktig nagelbitare och det har inte varit så här spännande på flera år! Jag trodde nästan att jag skulle få äta upp mitt uttalande om Caroline af Ugglas innan de klargjorde de sista poängen.

Jag är nöjd med årets vinnare, dock hade jag inte klagat om Alcazar hade vunnit för de var så bra! De höjde nivån rejält på både sången och framförandet och det är så det ska vara när det vankas final. De flesta av mina röster gick därför till dem, men jag hann dock med att både rösta på E.M.D och Malena några gångar.

Nu längtar jag till maj och den stora finalen i Moskva för det ska bli riktigt spännande att se om Malena imponerar på resten av Europa. Here we go!



Malena Ernman - La Voix
(Melodifestivalen 2009)

Kommentarer
Postat av: Minna

vi kommer få kvala!

2009-03-18 @ 12:47:24
Postat av: Dotti

We want en uppdatering sis ;)

2009-03-20 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0