Söndag och ...

Söndag och nu ligger jag här med datorn och ett paket Remi-kakor som jag snart ändå har ätit upp. Det känns rikitgt skönt att bara ligga här i sängen och ta det lugnt. Spenderade gårdagen i Luleå på kalas då Tonis systerdotter Maja hade fyllt 2 år i veckan. Tårta, tacos, hockey och en busig Maja.

Slöt sen upp med resten av tjejerna hemma hos Camilla där vi kikade på Andra chansen och surrade. Andra chansen är aldrig lika spännande som deltävlingarna och det nya röstningssystemet gör inte saken bättre. Jag är i allafall nöjd att Sara Dawn Finer gick vidare, det räcker för mig. De andra beslöt sig sedan att gå ut, vilket jag efter förra helgens flopp valde att avstå ifrån. Jag erbjöd mig i stället att agera chaufför. Nu har jag i allafall bestämt mig för att det inte blir någon utgång för mig förrän tidigast till påsk.

Efter en rätt så fullspäckad helg så blir det en aningen lugnare ikväll då jag och Toni hade tänkt se Slumdog Millionare. Det ska bli spännande att se om den lever upp till sina åtta "oscars". Film, mys och lite gott blir en bra avslutning på den här helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0