It's raining cats and dogs...

Ösregn nästan hela dagen lång. Jag gillar sommarregn, speciellt när det är så pass varmt som det var idag. Det luktar gott och när man väl är ute mitt i det så märker man inte av att man blir lite blöt. Jag har varit hundvakt åt vår lilla hundfröken Doris, då matte och lilla Thea befunnit sig på utställning i Gällivare. Därför trotsade vi regnet och tog en långpromenad bara hon och jag på morgonen, vilket var otroligt skönt. Inte en enda kotte var ute och det var fullt med pölar överallt. Doris verkade heller inte bry sig om att hon blev blöt så vår promenad blev rätt så lång. Inköp av ett ordentligt regnställ är ett måste, dock är det väl inget som jag haft direkt högt upp på min prioriteringslista, men jag antar att jag kanske måste tänka om med tanke på våra senaste somrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0