Några dagar kvar...

På måndag får vi nycklarna till lägenheten och sen blir det en hektisk vecka. Det ska flyttas och fejas och för tillfället har jag inte en aning hur vi ska få ihop planering för att hinna med allting, men jag ska försköka lyda Camillas råd "att ta det som det kommer..." och jag antar att det löser sig.

För övrigt var vi och kikade på lite tapeter igår. Sovrummet är nämligen i behov av lite uppfräschning och förhoppningsvis är hyresvärden av samma åsikt för då faller det på deras lott att stå för själva renoveringen inklusive tapeter. Om inte, så vill vi ändå tapetsera och då får vi fixa det själv i stället. Här hittar ni tillverkaren av mina favorittapeter!


Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis!!! så kul før er :)

2009-08-05 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0