Årets första dopp!


Tack vare det underbara vädret som vädergudarna så generöst bjudit på under det senaste 2 veckorna, så kan jag faktiskt rapportera att årets premiärdopp blev av i lördags. Efter att jag och Camilla stått och fegat oss en stund i det knähöga vattnet, tog vid mod till oss och gick ut på djupare vatten för att sedan fort som tusan doppa oss. För att vara så pass tidigt på sommaren så var det ändå rätt så skön badtemperatur och med tanke på luftens höga temperatur så var det mycket välbehövligt!



Såhär i efterhand har jag nu dragit på mig en envis förkylning som inkluderar både en aldrig sinande näsa och retig hosta, men det är sånt man får ta efter första doppet...

Kommentarer
Postat av: Camilla

"En stund", det ska nog egentligen stå "en väldigt lång stund" ;)

2009-07-02 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0