Separationsångest!

Snart läggdags och...

...min bättre hälft spenderar natten på annat håll då det vankas Super Bowl 2009 i kombination med andra "grabbiga" sysslor (läs: spela TV-spel och dricka öl). Jag har därför hela sängen för mig själv, vilket jag direkt inte tycker är någon riktig höjdare. I dessa lägen är det därför tur att jag har fler än en kille i mitt liv. För någon som aldrig tackar nej till lite kvällsmys och en varm sängplats är mitt lilla charmtroll till kisse! Wille är nog den enda av oss som är glad då Toni sover borta för då få han sova på sin lilla rosa filt tillsammans med lillmatte.

Med dessa ord säger jag därför Godnatt och Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja fy tusan vilken svart helg. Förhoppningsvis blir nästa bättre med Melodifestivalen på schemat ;-)

2009-02-02 @ 18:19:33
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0