Cut, cut and cut!

Äntligen helg och efter en riktig bad-bad-bad-hairday ser jag verkligen fram emot mitt besök hos frisören imorgon. Mitt hår är en enda livlös, tråkig rishög som är i stort behov av lite uppfräschning. Nu blir det "hej då" till kluvna hårtoppar.

Annars hade jag tänkt bege mig mot duschen och sen affären för att köpa lite gotta till mig och Toni. Det ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt och mysa lite ikväll. Efter den här veckan så vill jag bara ta det lugnt. Jag ska bara invänta min svettiga  pojkvän då hans fotbollsträning slutar kl 20.30. Hade väl även tänkt att vi ska göra ett försök att se färdigt Stepbrothers, då jag näst intill somnade mitt i vårt filmtittande igårkväll.

Jag längtar tills imorgon kväll för då blir det Melodifestivalen tillsammans med Frida & Co. Ser ut att bli ett perfekt upplägg för lördagskvällen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0