Uppdatering, uppdatering!

Det har varit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp, så det har inte funnits mycket tid över till att blogga. När man egentligen har som mest att blogga om, ja då har man ingen tid - vilket dilemma!

Det absolut bästa som hänt under de gångna dagarna är att jag gått och blivit 500 kg lättare i och med att jag fått jobb! Till och börja med är det en visstidsanställning i 3 månader, men jag hoppas att jag får fortsätta efter det också. Därför har jag idag avverkat min första dag och min hjärna är väl minsta sagt fullproppad med en massa nytt som jag lärt mig och ännu mer kommer det att bli. Det känns motiverande och roligt att få prova på något helt nytt!

Helgen har jag spenderat tillsammans med Toni då vi kombinerade fotboll i Heden med utgång i Luleå tillsammans med hans syster och Göran. Det var riktigt mysigt att få åka iväg någonstans tillsammans (även om det bara var till Luleå) eftersom att vi inte haft möjlighet till det under sommaren. Uppe i Heden mitt i ingenstans hittade vi även ett sött café där de sålde kladdkaka med daim, mums!

Snart dags att gå och sova så att man är pigg och utvilad till imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad :-)

2008-09-12 @ 01:58:48
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0