Middagsprat.

Idag bjöd systeryster oss på middag - laxsoppa, mums! Mamma tyckte det var skönt att få slippa laga mat för en gångs skull då det enda vi behövde göra var att sätta oss vid ett färdigdukat bord. Jag instämde, inte för att jag lagar mat speciellt ofta hemma. Några få undantag finns det ju dock förstås, då jag eller pappa får våra ryck med jämna mellanrum.

Så nu har jag lunchen fixad till imorgon och då blir det ett kvällspass igen vilket innebär sovmorgon! Därför behöver jag inte tänka speciellt mycket på att komma tidigt i säng ikväll, så efter att Toni sett fotbollen färdigt ska vi krypa till kojs och se de senaste avsnitten av våra (läs; till största delen mina) favortiserier!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill också ha laxsoppa, spara din lunch åt mig istället ;P

2008-09-18 @ 14:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0