Any Given Sunday..

Nyvaken och helt utvilad. Toni ligger kvar i sängen och sover gott, jag har har lite problem med att sova länge för jag vaknar alldeles för tidigt enligt min mening. Solen skiner i allafall ute och allt är alldeles sådär härligt vitt och frostigt. Det är det ultimata höstvädret, regn och blåst kan vi gärna skippa.

Som jag planerat (?) gjorde jag inte allt för mycket igår, passade på att vila, planerade lite inför mitt kalas och var ut en sväng med mamma och Besse i skogen. Då Toni kommit hem från jobbet åt vi gotta och såg film (Any Given Sunday), som vi som vanligt inte hann se färdigt innan jag blev för trött.

Idag har jag i allafall tänkt börja baka inför mitt kalas, men vad jag ska baka tänker jag hålla lite hemligt så att det blir en överraskning för mina gäster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0