Tuppen & Krogfesten -08.

Uppe med tuppen igen som vanligt, både bildligt och bokstavligt talat. Bildligt då våran granne faktiskt har en tupp som brukar gala vid de tillfällen då han känner för det. Det går dock inte att beställa väckning av han då hans galeri inte riktigt är att lita på. Jag har lite problem att sova längre än till kl 9.30 då min kropp är programmerad att gå upp tidigt. Den verkar inte förstå det här med helger och sovmorgnar.

Nu gled jag ifrån ämnet lite, hade ju tänkt blogga lite om gårdagskvällen som bestod av utgång på årets krogfest. Siktet för kvällen var inställt på att fira Kristina (som fyller 19 år idag) och att dansa. Jag kan inte komma ihåg hur länge sedan det var som det spelades så bra musik. Ärligt talat så tror jag aldrig att det har varit så bra musik som det var igår (med några få undantag). Det var en härlig blandning som gjorde att vi dansade non-stop med några korta pauser.

C, vad säger du? Vågar vi säga att det var en lyckad kväll?

Här är i allafall lite bilder:






Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kan nog säga att det var en lyckad kväll :) Du tog ju föresten dom allra fulaste bilderna på mig :P

2008-06-06 @ 12:22:08
URL: http://camillelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0