Städa, städa!

Bara ordet låter jobbigt, men när man är färdig och allt är sådär rent och fint och luktar gott - ja, då känner man sig nöjd. Tanken av att det dröjer ett tag tills det är dags igen, förstärker känslan över att man gjort något riktigt bra!

Så nu ligger jag här i sängen och känner mig sådär riktigt nöjd. Jag har spenderat de senaste 3 h med att storstäda, vilket bl a innefattar att putsa fönstren. Jag fick även ett ryck och åkte iväg och köpte nya gardiner, vilket resulterade i ett par  vit/rosa/gröna panellängder med blommor på. Nu ska jag bara försöka hitta ett par söta, små matchande kuddar till så blir det perfekt!


Kommentarer
Postat av: Minna

Jättesöta.. snart ses vi :) goo

2008-06-09 @ 09:55:02
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0