Midsommarplanering!

Såhär ser mina planer ut under helgen:

Midsommarafton
♥ Stalltjänst (morgon + lunch)
Jobba 12.00-21.15

Midsommardagen
♥ Jobba 8.15-16.00
♥ Toni fyller 22 år vilket innebär middag med grillat och sen kalas + tårta!

Söndag
♥ Jobba 7.00-12.00, 16.15-21.15

Bara tanken på alla pengar som kommer rulla in under helgen (200 kr/h) gör det hela så mycket lättare. Jag har dock haft lite otur igen, då jag jobbar på Tonis födelsedag för tredje året i rad, men i år har vi löst det ganska bra ändå. Jag hoppas att han kommer tycka om sin present..






Kommentarer
Postat av: Minna

har du sålt bellman? för en ssk:are på jobbet har köpt han sa hon.. :-)

2008-06-25 @ 20:11:50
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0