Premiären!

Hela morgondagen kommer att spenderas i Luleå då jag i sällskap med familjen Penttinen är bjuden på Tonis systers bröllop..

Det är en händelse som jag sett fram emot ett bra tag nu - inte bara för att man får göra sig riktigt fin, utan också för den anledningen att jag aldrig varit på bröllop! I mina rosenrosa fantasidrömmar föreställer jag mig ett riktigt filmbröllop, då detta är den enda erfarenhet jag har i dessa sammanhang. Vigseln + bröllopsfesten kommer i allafall att ske ute på en ö i Luleå skärgård och jag tror/hoppas att det kommer bli riktigt trevligt!

Allt är i allafall väl förberett från min sida; klänningen är fixad, blommorna till håret är inköpta och Elli är snäll nog att fixa mitt hår, så det enda jag behöver göra nu är att infinna mig på rätt plats vid rätt tidpunkt imorgon!

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0