Paris vs. Medelhavet

Jag vill ha värme - nuuuuu! Prognoserna för värme ser ju inte vidare bra ut för oss här uppe i norra Sverige, så det blir väl att ställa in sig på att spara lite pengar och boka en bad- och solresa om man ens ska ha någon chans alls att få känna solens värmande strålar på ens bleka kinder.

Enligt mina och Tonis planer var siktet inställt på några dagar i Paris i augusti, men jag är minst lika sugen att ta 1 vecka på någon varm Medelhavsö. Det optimala skulle ju vara om man slapp välja, men då guldpengarna tyvärr inte räcker till så får vi nöja oss med ett av alternativen (i allafall i år). Det vi väljer bort i år får vi ta nästa år i stället!

     vs.  

Storstad eller sol- och bad?

Kommentarer
Postat av: Minna

åh vad svårt! men jag kanske röstar på Paris, iochmed att ni var till grekland förra gången ;) Paris är nog jättefint & mysigt på sommaren..

2008-07-05 @ 19:27:15
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0