Godmorgon!

Vilket härligt väder det är ute! Vågar man tro att sommaren har kommit på riktigt nu? Igår var det ett riktigt ruskväder med åska och spöregn, men mysigt var det i allafall. Såklart är det det ju fint väder idag då jag jobbar kväll, vilket inte ger mig någon chans att kunna njuta av solen och värmen. Som tur är, är jag ledig hela helgen och jag hoppas att väderkartorna är fulla av stora solar över hela Norrbotten.



De senaste dagarna har jag passat på att vila upp mig lite, men jag har även hunnit med att söka ett jobb (som jag verkligen hoppas att jag får) samt flytta Besse till hans nya stall. Det är mycket nytt både för han och för oss, men han/vi kommer nog trivas riktigt bra till slut!

För övrigt har jag blivit en hejare på Guitar Hero (nivå easy) där jag tar varje tillfälle som ges att utmana Toni. Han spelar dock på en helt annan nivå, så våra matcher brukar bara sluta på ett sätt.

Nu - frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0