Slut på det goda?

Efter all choklad och annat julgott är det snart dags för mej att återgå till mina gamla vanor där det är "godis-och-sötsaks-fria-veckor" som gäller. Helgerna kommer då återigen bli heliga då jag har tillåtelse att äta gott, inför våren kommer jag nog mestadels satsa på Ben & Jerry. Jag har redan smygstartat eftersom att min hemgjorda smoothie med bananer och jordgubbar står färdig i kylen och bara väntar på att bli uppäten! Det är förövrigt mitt bästa tips när sötbegäret sätter sej in.

Allt man behöver är:

Naturell yoghurt (ex. Turkisk yoghurt)
Bananer + Jordgubbar (alt andra bär och frukter)
Honung
Mjölk

Kanske en mixerstav också så man får ihop det! Mums!

Kommentarer
Postat av: Toni

Du är så förbannat fin baby, så du måste sluta oroa dig för vad du slänger i dig för gott. Tro mig =)

2008-01-06 @ 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0