Snöstorm & krukväxter.

Om man nu kan bli kär i en blomma så blev jag det idag. Jag och Camilla var en sväng på stan för att inhandla diverse saker och jag hade bestämt mej för att köpa lite nya krukväxter. Vi gick in på både Buketten och Interflora, men det var på det förstnämnda alternativet som jag hittade min kärlek för dagen.

Den såg inte mycket ut för världen där den stod i butiken, men efter lite övertygelse från Frida och Camilla köpte jag dentillsammans med 2 st fina, vita, fyrkantiga krukor. Det var först när jag kom hem och ställde den på fönsterbrädan som jag upptäckte hur söt den egentligen var! Den är så gullig och liten där den står. Myrtus Communis var namnet!

                                                         
                                                   Foto: www.odla.nu

Kommentarer
Postat av: Toni

Communist? =/

2008-02-01 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0