Hjärtats dag!

"Valentines Day "eller på svenska "Alla Hjärtans dag" är dagen då man ska visa lite extra omtanke till dem man tycker om. Jag har redan inhandlat lite blommor till mamma och pappa + storsyrran, fast hon fick välja själv då hon var så nyfiken ;) Nu vill jag passa på att skicka lite värme med några hjärtan till alla jag tycker om - stor som liten, gammal som ung och både nära och långt borta!
                                
                                            image115

                                                          Happy Valentines Day!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

=)

2008-02-14 @ 13:36:40
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Minna

okej, det låter bra.. jo jag skickade en kram på alla hjärtans dag! synd att du inte kunde öppna den!

2008-02-14 @ 13:48:04
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Toni

Varför fick inte Toni någon blomma? =(

2008-02-14 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0