Bra/Dålig dag.

Jobb på schemat idag. Vaknade ca 40 min för tidigt (05.20) av magont, tog en alvedon, ställde om klockan och kröp tillbaka i sängen. Toni gjorde ett godhjärtat försök att stryka bort värken, men somnande om ganska fort - men det hjälpte i allafall litegrann! Hoppade över frukosten, vilket jag känt av hela dagen.

Nytt dagis och nya barn - som vanligt när man är på ett nytt ställe så är det en massa nya namn att lära sej, det gick ändå ganska fort idag (får dock se om jag kommer ihåg dom imorgon, haha). Potatisburgare till lunch, urk!

Dagens goda nyhet fick jag på eftermiddagen då Toni berättade att han blivit kallad till arbetsintervju på torsdag! Bra jobbat gubben! Jag ska hålla tummarna för dej.

Snart kommer Camilla och Frida och då ska vi kika på Ceasar då han tar sej an alla hundägare och deras hundar..

God Kväll!


Kommentarer
Postat av: Minna

ja absolut.. mm visst är det en gotta bild ;)

2008-02-19 @ 10:51:16
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0