Dags att börja träna kanske?

Tidigare i veckan drabbades jag av en otrolig lust att börja träna (få inte för höga förhoppningar nu, Frida!). Jag vill känna en såndär skön träningsvärk som är det tydliga beviset på att man gjort något bra och hälsosamt.

Då jag är så långt ifrån en träningsmänninska som man kan komma så kan jag inte förstå vart denna känsla kommer ifrån. De som känner mig vet också att detta stämmer.

En träningsform jag länge varit sugen på att pröva är pilates och mitt mål inför hösten är att komma igång med det. Enligt sunda hälsomänniskor så är detta en träningsform som inriktar sig på att stärka rygg- och magmuskulaturen, vilket för mig är perfekt då detta är ett viktigt område för mig i min ridning.

Jag hoppas att denna nyfunna träningslust håller i sig så att jag tar tag i det här!



muscles.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kom och spela innebandy med oss ;)

2008-08-09 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0