Detta prat om vädret..

Efter denna otroligt dåliga sommar (vädermässigt sett) så är det ju inte konstigt om man skulle gå och drabbas av höstdepression. Det enda jag kommer att komma ihåg från den här sommaren är det trista vädret med regn och mulen himmel.  Man har väl aldrig varit såhär noga med att följa väderleksrapporterna för att i nästa stund blivit besviken då de bara visat regn och gråa moln.Jag har inte ens badat en enda gång och det är något som jag brukar vara noga med att göra i allafall 1 ggr/år, men det har helt enkelt varit för kallt.

Jag önskar att det i allafall skulle finnas något litet att glädjas och se framemot, som t.ex. en sista-minutenresa till något varmt ställe, men inte ens det har vi kunnat boka då varken jag eller Toni vet hur det ser ut med ledig tid o.s.v. På den fronten är det ju inte helt kört ännu, så jag hoppas att vi kommer att kunna lösa det på något sätt. Lite sol och värme känns som ett måste för tillfället!

Nu är i allafall Tonis present bokad och klar. Helgen 31 okt - 2 nov kommer vi att spendera i Stockholm där vi bl a ska hinna med att se lite fotboll (AIK vs. Helsingborg) samt en del shopping och mys. Ett litet ljus i mörkret alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0