Ledighet & höstplanering.

Äntligen lite ledighet! Mitt semestervikariat gick ut i söndags, så nu är det lite vila som står på agendan. Efter en hektisk vår och sommar så tycker jag att jag förtjänar det.

Då jag slutade ut att börja plugga till hösten så är nu siktet inställt på att få jobba och få ihop lite pengar. Om mina planer går i lås så kommer jag ägna tiden fram tills i slutet på september till lite ströjobb, springvikariat etc. för att föhoppningsvis sen få jobb någonstans under hösten, annars så får jag fortsätta med det förstnämnda.

Jag vågar inte vara allt för optimistisk med att få jobb, men jag tänker göra mitt bästa och hoppas på att jag har turen på min sida. Att ha en plan B är alltid en fördel om allt inte går som man hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0