Lite värme eller snö, tack!

Planering av vårat kalas är igång för fullt. Vi har några riktigt bra ideér som vi hoppas på ska kunna genomföras. Jag tror att alla kommer bli nöjda och glada i slutändan i allafall.

För övrigt är jag rejält avundsjuk på Kristina och Jesper som åker till Gran Canaria om ca 1 vecka. Att få lämna detta regn och rusk för ett tag (dock lyser solen idag) för att få lite värme och sol, är något som känns väldigt angeläget.
Jag längtar efter snön som inte har velat visa sej ännu. Det är så mörkt och blött hela tiden, men förhoppningsvis kommer den snart. Det kan ju i allafall inte bli värre än förra årets jojo-väder..

Jag håller tummarna hårt för att Toni ska få ett jobb. Snart borde han få napp, så duktig som han är på att söka jobb.
Skulle det inte bli jobb,  så får han gärna börja plugga matte med mej (även om han inte vill, haha.)

Kommentarer
Postat av: Camilla

vårat kalas blir bäst :)

2007-10-09 @ 15:20:38
URL: http://camillalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0