Äntligen har svenska folket fattat!

Trots att jag missade gårdagens Idol kan jag i allafall glädja mej åt resultatet. Efter lång väntan har Sam äntligen åkt ut. Jag jublar inombords efter som att jag anser att han aldrig haft något att göra i tävlingen. Han pressar fram sin röst så hårt att vi börjat undra om det inte ska komma ut något mer snart. Nej, det var helt klart rätt som åkte (trots att jag inte sett deras bidrag). Den sångförmåga (?) som Sam visat prov på kan varenda en få till hemma och vi söker inte till Idol för det! Tack och hej Sam Hagberth!

------> Aftonbladet's artikel

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag säger också: ÄNTLIGEN!

2007-11-03 @ 13:39:36
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0